بخاری برقی گاسونیک ۳۱۴ ( هیتر فن دار گوسونیک )

بخاری برقی گاسونیک ۳۱۴        با حداکثر توان ۲۸۰۰ وات دستگاهی با بازده حرارتی بالا ، مجهز به ۴ المنت شیشه ای کوارتز است که با فناوری مادون قرمز و بدون ایجاد شعله تولید حرارت می کنند، به همین دلیل حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز می توانید بدون کاهش میزان اکسیژن، گرمای مطلوب و دلخواه را ایجاد نمایید. دستگاه با طراحی فن دار سطح وسیع تری را جهت گرمابخشی پوشش می دهد و با قابلیت رطوبت ساز مانع ایجاد هوای خشک و آسیب دیدگی مجاری تنفسی و وسایل چوبی شما می گردد، مخزن رطوبت ساز را می توانید از طریق درب تاشوی بالای بدنه پر کنید و به کمک نشانگر مدرج کنار بدنه میزان سطح آب مخزن را مشاهده کنید.
مجهز به سه ولوم کنترلی روی بدنه دستگاه می باشد که توسط یکی می توان المنت ها را در۴ وضعیت شامل دو وضعیت ۲ المنته، ۳ المنت و هر جهار المنت استفاده نمود، قابل ذکر است که توان هر کدام از این المنت ها ۷۰۰ وات می باشد. برای عملکرد رطوبت ساز نیز یک ولوم مجزا جهت تنظیم میزان بخار دهی دستگاه وجود دارد. ولوم دیگر ترموستات قابل تنظیم بوده  در این حالت دستگاه هوای محیط را در دمای تنظیم شده گرم نگه می دارد. جهت بازده و کارایی بیشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه لامپ ها استفاده شده تا بازدهی و سطح گرمادهی دستگاه وسیع تر گردد. همچنین دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن بوده و در صورت واژگون شدن ناگهانی، بطور خودکار بخاری را خاموش کرده تا از بروز آتش سوزی احتمالی جلوگیری شود.

با عرض پوزش از همراهان خانه‌بازار ، با توجه به شفاف نبودن بازار لوازم خانگی و عرضه کالای قاچاق در سطح بازار ، خانه‌بازار تا طالاع ثانوی فعالیت خود را متوقف می کند . امکان استفاده از مقالات و محتوی سایت همچنان به صورت نمایشی امکان پذیر است . امیدواریم با بهبود شرایط کسب و کار به خدمت رسانی به شما دوستان ادامه دهیم .


اگر برای خرید هیتر برقی ( بخاری برقی ) به اطلاعات بیشتری قبل از خرید نیاز دارید ، پیشنهاد می کنیم ، توضیحات مربوط به دسته بندی هیتر برقی ( بخاری برقی ) را مطالعه بفرمایید . همچنین می توانید در همان قسمت قیمت سایر برند های هیتر برقی را نیز مشاهده بفرمایید.

 

Availability: ناموجود دسته:

توضیحات

بخاری برقی گاسونیک ۳۱۴ ( هیتر فن دار گوسونیک )

مشخصات فنی:

دارای۴ المنت گرمایی

ترموستات قابل تنظیم

قدرت ۲۸۰۰ وات

صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت

تکنولوژی مادون قرمز

توضیحات تکمیلی

وزن8 کیلوگرم
ابعاد60 × 15 × 60 سانتیمتر