خدمات پس از فروش : شماره تماس نمایندگی های خدمات پس از فروش و تعمیر سراسر کشور

خدمات پس از فروش : شماره تماس نمایندگی های خدمات پس از فروش و تعمیر سراسر کشور

خدمات پس از فروش مارک ها و برند های مطرح بازار در ادامه آورده شده‌اند. شاید بارها در گروه ها ، کانال ها ، فروم های اینترنتی و یا از دوستان و آشنایان ، نظرات مختلفی را در مورد خدمات پس از فروش یک شرکت گارانتی کننده شنیده باشید ، بعضی مشتریان از آن شرکت کاملا راضی و بعضی دیگر کاملا ناراضی .

در ادامه با ما باشید تا علاوه بر اطلاعات تماس نکات مهم و ضروری مربوط به گارانتی را نیز بررسی کنیم . این نکات انشالله منجر به خرید هوشمندانه و موفق شما خواهد شد .

برای استفاده سریع از مطالب این راهنما یا رفع مشکل و یا هرگونه سوال در مورد نحوه‌ی استفاده ، قطعات یدکی ، درخواست دفترچه راهنما ، نصب و راه اندازی می توانید مراحل را به صورت ذیل دنبال کنید ، اما پیشنهاد میکنیم حتما :

  1.  نوع و مارک برند مورد نظر را مشخص نمایید ، به عنوان مثال اتو تفال
  2.  شرکت گارانتی کننده و پشتیبان محصول را بیابید به عنوان مثال پرکیش
  3.  با دفتر مرکزی خدمات پس از فروش تماس حاصل کنید
  4.  سوال ها و درخواست های خود را با دفتر مرکزی مطرح نمایید و یا آدرس نزدیک ترین تعمیرگاه لوازم خانگی مرتبط با آن برند را استعلام کنید

اما پیشنهاد میکنیم حتمابخش اول با نام “دانستنی های ضروری و توصیه های مهم” را مطالعه بفرمایید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید .

فهرست

 

دانستنی های ضروری و توصیه های مهم

۱: نحوه عملکرد و رضایت از خدمات پس از فروش : همان طور که قبلا عنوان کردیم بعضی از مشتریان از یک گارانتی راضی و برخی دیگر کاملا ناراضی هستند . این تناقض به نحوه ی سرویس دهی نصاب در هر منطقه باز می گردد .

خدمات پس از فروش در ایران معمولا به این شکل است که شرکت های وارد کننده یک بخش داخلی در شرکت به عنوان دفتر مرکزی خدمات پس از فروش راه اندازی می کنند ، این دفتر مرکزی با تعمیرگاه های معتبر و دارای مجوز وارد مذاکره شده و در هر شهر و منطقه ای تعدادی را به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش معرفی می‌کند .

این شیوه باعث می‌شود که یک تعمیرگاه مجاز از چند برند نمایندگی خدمات پس از فروش دریافت نماید . برای مثال بسیاری از نصاب های مجاز پکیج و رادیاتور نماینده‌ی چند برند معروف مانند ایران رادیاتور و بوتان و …. به صورت همزمان هستند .

اولین موردی که از این توضیحات نتیجه می شود این است که تنها مرجع مسلط برای پاسخگویی به سوالات فقط و تنها فقط دفتر مرکزی هر نمایندگی می باشد . در بخش بعدی ( سوال و رفع مشکل ) بیشتر به این مورد می‌پردازیم .

همچنین با این توضیحات متوجه می‌شویم که رفتار هر نمایندگی در هر منطقه باعث راضی بودن و یا ناراضی بودن مصرف کنندگان از خدمات آن شرکت خواهد بود . با توجه به موارد گفته شده باید در انتخاب نمایندگی خدمات پس از فروش و یا نصاب دقت لازم صورت گیرد . در بخش : “انتخاب نصاب” به چند راهکار اشاره شده است .

 

۲: سوال و رفع مشکل : قبلا به طور خلاصه به این موضوع پرداختیم ولی به دلیل اهمیت آن مجدد تکرار می کنیم . برای رفع مشکل و یا هرگونه سوال در مورد نحوه‌ی استفاده ، قطعات یدکی ، درخواست دفترچه راهنما ، نصب و راه اندازی با دفتر مرکزی شرکت گارانتی کننده‌ی محصول تماس حاصل نمایید . چون با توجه به مطالب بخش قبل تنها مرجع مسلط برای پاسخگویی به سوالات فقط و تنها فقط دفتر مرکزی هر نمایندگی می باشد ، و نه تنها فروشندگان در این موارد کمک چندانی نمی توانند انجام دهند بلکه بسیاری از تعمیرگاه ها نیز از پاسخ به برخی سوال های دقیق عاجز هستند .

متخصصین هر برند در دفاتر مرکزی سالانه در کلاس های حرفه ای مربوط به آشنایی و تعمیر همان برند شرکت می کنند و اطلاعات کافی برای پاسخگویی به نیاز کاربران را دارا می باشند . پس تاکید ما در مرحله اول برای گرفتن پاسخ سوال ها در مورد نحوه استفاده و قطعات تماس با دفاتر مرکزی و کمک گرفتن از آنهاست.

۳: اهمیت دو چندان محصولات لوازم خانگی بزرگ : بزرگ خدمات پس از فروش در محصولات بزرگ مانند یخچال ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از اهمیت دو چندان برخوردار است .
در مورد محصولات کوچک شاید نبود یا ضعف گارانتی مشکل جدی ایجاد نکند ولی در مورد محصولات بزرگ حتما حتما با مشکل مواجه خواهید شد .

بیشتر نکاتی که در ادامه خواهد آمد در مورد محصولات بزرگ صادق خواهد بود ولی برخی توصیه ها برای لوازم کوچک نیز کاربرد دارد . به عنوان مثال صحبت در مورد نصب و آموزش استفاده از توستر نان منطقی نمی باشد .

۴: استعلام قبل از خرید : حتما قبل از خرید محصولات بزرگ لوازم خانگی با یافتن شماره تلفن دفتر مرکزی ( که در ادامه همین صفحه آورده شده اند ) از چگونگی نحوه نصب و فعال سازی گارانتی و هزینه های مرتبط و همچنین اطلاع تماس دو یا سه نصاب در نزدیکی محل سکونت ، سوال بفرمایید ، متاسفانه مشاهده شده است که نصاب بدون اطلاع دفتر مرکزی ، اقدام به اخذ مبالغ اضافی از مشتری کرده است .

۵: انتخاب نصاب : در برخی موارد و معمولا در شهر های بزرگ شما می‌توانید بین یک یا چند نصاب انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که انتخاب یک نصاب می تواند در رضایت و یا نارضایتی شما از خرید تاثیر مستقیم داشته باشد ، پس توجه کافی به این قسمت داشته باشید .

در این حالت با یک تماس ساده با نصاب از نحوه مناسب پاسخگویی اطمینان حاصل نمایید . بعضی از نصاب ها بد قول هستند و خلف وعده می‌کنند و یا وقت کافی برای آموزش به مشتری اختصاص نمی‌دهند . سعی کنید با پرسیدن چند سوال نصاب را برانداز کنید که آیا برای مشتری ارزش قایل است یا خیر . البته این شیوه همیشه ۱۰۰ درصد جوابگو نیست چون ممکن هست در همان لحظه‌ی خاص مشکلی برای نصاب پیش امده باشد . اگر نصاب قادر به پاسخگویی درست نبود این امتحان را یکی دو روز بعد در ساعت دیگری تکرار نمایید . سعی کنید صبح بین ساعت ۹ تا ۱۰ تماس بگیرید تا نصاب بر اثر کار زیاد خسته نشده باشد و قادر به پاسخگویی باشد .

۶: ۱۰۰ درصد گارانتی ، رضایت کامل مشتری : متاسفانه برخی از شرکت های خدمات پس از فروش و یا فروشگاه های اینترنتی اقدام به ایجاد اعتماد و توقع کاذب در مشتری می نمایند .

۷: آیا خدمات پس از فروش به درد نمیخورد ؟ واقعیت این است که بنا بر نظرسنجی ها بسیاری از مشتریان از خدمات پس از فروش برند ها رضایت ندارند . گفته می‌شود که معمولا اگر مشکل به وجود آمده یک قطعی ساده باشد ، توسط شرکت ها مشکل رفع می‌شود ولی اگر نیاز به تعویض یک قطعه گران قیمت باشد ، با بهانه های مختلف از زیر انجام تهدات شانه خالی میکنند . و در بعضی موارد شرکت ها آنقدر مصرف کننده را معطل و سرگردان می‌گذارند و اینقدر فرآیند استفاده از گارانتی دارای پیچیدگی است و نیاز به دوندگی دارد تا مشتری عطای گارانتی را به لقای آن ببخشد .

امیدواریم شرکت های خدمات دهنده با بررسی فرآیندهای کاری و شنیدن صدای مصرف کنندگان با عمل به تعهدات خود موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورند و از گسترش اینگونه صحبت ها در جامعه جلوگیری کنند .

۸: خرید از بانه ، قشم و ….. : خرید از بانه ، خرید از قشم و مانند آنها ، برای بسیاری نه تنها یک خرید معمولی ، بلکه تفریح به شمار می آید . اما باید توجه داشت که خرید از این مکان ها مشکلاتی را به همراه دارد که آشنایی با آنها می تواند خطر خرید ناموفق را کاهش دهد . در ادامه به تعدادی از آنها می پردازیم :

۱: نبود دفترچه راهنما همراه کالا

۲: نبود قطعات یدکی نسبت به مدل های مرسوم بازار

۳: ناشناخته بودن بسیاری از برندها ارایه شده

۴: امکان تقلب در ارایه برند

۵: هزینه پنهان حمل و نقل و تحمل رنج و زحمت جا به جایی کالاها

۶: هزینه سربار سفر

۷: عدم امکان عودت کالا و خطر آسیب دیدگی در هنگام حمل

۸: عدم وجود سرویس مناسب نصب و راه اندازی مخصوصا برای اجناس بزرگ مانند یخچال ، ماشین ظرفشویی و لباسشویی

after sales service

خدمات پس از فروش لوازم خانگی

خدمات پس از فروش تفال ( Tefal )

محصولات برقی تفال توسط سه شرکت پرکیش ، مهستان و آریا کیش گارانتی می شوند ( تا این لحظه ) . بسته به نوع گارانتی محصول با هر یک از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید :

گارانتی پرکیش : ۸۸۹۷۲۲۴۴ – ۰۲۱  وب سایت شامل هر شهر : http://www.parkish-co.com/tefal/index.php/customer-service

گارانتی مهستان   تلفن : ۴۳۴۹۶ – ۰۲۱

گارانتی آریا کیش   تلفن : ۸۶۷۸۰ – ۰۲۱   | تلگرام : ۰۹۲۰۲۱۸۶۷۸۰

پشتیبانی و گارانتی محصولات غیر برقی تفال مانند زودپز و قابلمه بر عهده‌ی گروپ سب پارس می باشد . تلفن : ۸۸۷۳۳۶۵۸ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش دلونگی ( Delonghi )

محصولات برند دلونگی توسط شرکت های زیر گارانتی می‌شود:

گارانتی آسیا کیش (ATD) : 021 – 2328

گارانتی آریا کیش  تلفن : ۸۶۷۸۰ – ۰۲۱   | تلگرام : ۰۹۲۰۲۱۸۶۷۸۰

خدمات پس از فروش بوش ( Bosch )

محصولات بوش توسط چند شرکت در ایران گارانتی می‌شوند . مهستان ، کاسپین (کالادریا) ، کاراگستر راژان و سنا پویان . که در این میان شرکت سناپویان بیشتر پشتیبانی محصولات بوش را بر عهده دارد . شما می توانید با توجه به گارانتی محصول برای دریافت خدمات پس از فروش با یکی از نمایندگان بوش تماس حاصل فرمایید :

تلفن گارانتی مهستان :  ۴۳۴۹۶ – ۰۲۱

تلفن گارانتی کاسپین : ۳۵۰۳۴ – ۰۲۱

تلفن گارانتی کاراگستر :  ۴۳۴۰۱ – ۰۲۱

تلفن گارانتی سناپویان : ۸۵۲۹ – ۰۲۱

علاوه بر شرکت های نام برده شده شرکت سیهاوی ، نماینده ی انحصاری سابق بوش در ایران ؛ همچنان به فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات بوش ادامه می‌دهد .

تلفن خدمات سیهاوی : ۸۱۰۱۶ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش مولینکس moulinex )

تلفن گارانتی بدرسان۸۸۳۰۰۳۱۱ – ۰۲۱ و ۸۸۸۱۰۰۸۹ – ۰۲۱

گارانتی آریا کیش  تلفن : ۸۶۷۸۰ – ۰۲۱   | تلگرام : ۰۹۲۰۲۱۸۶۷۸۰

خدمات پس از فروش پاناسونیک panasonic )

تلفن گارانتی آژند سرویس : ۶۴۰۸۷ – ۰۲۱  داخلی ۵۱۱ و ۵۱۲

گارانتی آریا کیش  تلفن : ۸۶۷۸۰ – ۰۲۱   | تلگرام : ۰۹۲۰۲۱۸۶۷۸۰

خدمات پس از فروش براون Braun )

تلفن خدمات براون : ۶۹ – ۸۸۳۱۲۷۶۷ – ۰۲۱   | نمابر : ۸۸۸۲۷۵۸۱-۰۲۱

خدمات پس از فروش کنوود ( Kenwood )

تلفن خدمات کنوود : ۶۹ – ۸۸۳۱۲۷۶۷ – ۰۲۱   | نمابر : ۸۸۸۲۷۵۸۱-۰۲۱

خدمات پس از فروش میله ( Miele )

تلفن خدمات میله : ۵ – ۲۶۲۰۵۴۲۱ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش هاردستون

تلفن خدمات هاردستون : ۵ – ۸۸۹۱۳۳۰۳ – ۰۲۱     | تلفن امور مشتریان: ۸۸۹۲۴۳۳۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش بایترون

تلفن خدمات بایترون :  ۶۶۴۶۵۸۴۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش کیپ ( Keep )

تلفن دفتر مرکزی خدمات کیپ :  ۳۲۲۱۶۴۶۲ – ۰۳۱     |    سامانه پیامک : ۳۰۰۰۷۴۳۵۰۰

 خدمات پس از فروش کارچر ( Karcher )

تلفن دفتر مرکزی ۶۶۹۰۰۴۳۶-۶۶۹۰۸۱۳۸ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش پکیج و رادیاتور

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور

تلفن خدمات ایران رادیاتور : ۴۲۱۸۱۰۰۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش بوتان

تلفن خدمات بوتان : ۵۱۰۱۱ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش فرولی Ferroli )

تلفن خدمات فرولی : ۶۱۰۵۶ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش صوتی و تصویری

خدمات پس از فروش پاناسونیک Panasonic )

آژند سرویس : ۶۴۰۸۷ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش سامسونگ Samsung )

سام سرویس : ۸۲۵۵ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش مادیران

تلفن خدمات مادیران : ۸۲۲۶۶ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش ال جی LG )

تلفن خدمات گلدیران : ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش سونی ( SONY )

تلفن خدمات صوتی و تصویری ( شرکت بازرگانی ایران ): ۶۴۶۰ – ۰۲۱

تلفن خدمات رایانه ای و لوازم جانبی ( شرکت ایران رهجو ): ۸۳۰۰ – ۰۲۱

تلفن خدمات ویدئو پرژکتور و ویدئو کنفرانس ( شرکت تهران نیک آوا ): ۸۹۱۰۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش توشیبا ( Toshiba )

دیبا سرویس : ۲۲۲۳۵۸۱۱ – ۰۲۱

 

خدمات پس از فروش گوشی موبایل ( تلفن همراه ) و تبلت

خدمات پس از فروش هوآوی ( Huawei )

همراه سرویس خاورمیانه ( مایکروتل سرویس ) : ۸۴۰۳۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش سامسونگ ( Samsung )

همراه سرویس خاورمیانه ( مایکروتل سرویس ) : ۸۴۰۳۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش سونی ( SONY )

همراه سرویس خاورمیانه ( مایکروتل سرویس ) : ۸۴۰۳۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش اچ تی سی ( HTC )

همراه سرویس خاورمیانه ( مایکروتل سرویس ) : ۸۴۰۳۰ – ۰۲۱

خدمات پس از فروش گیگاست ( Gigaset )

نگین تک پرشیا تنها نماینده رسمی تلفن­ گیگاست ( زیمنس سابق ) : ۸۸۷۹۲۵۹۱-۲- ۰۲۱

 

خدمات پس از فروش تهویه مطبوع

محصولات تهویه مطبوع ال جی ( LG )

شرکت تهویه گلدیران پارس : ۸۴۷۳۳ – ۰۲۱

محصولات تهویه مطبوع میدیا ( Midea )

تلفن دفتر تعمیرات مرکزی: ۶۱۹۶۰ – ۰۲۱ داخلی ۴۲۰

 


خانه بازار برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارد .

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

21 + = 23


has been added to your cart.
Checkout
راهنمای خرید خانه بازار