کادوی روز مرد : رازهای خرید هدیه برای روز پدر هدیه

کادوی روز مرد : رازهای خرید هدیه برای روز پدر هدیه

خرید کادو برای روز مرد و روز پدر با خرید هدیه روز زن متفاوت است . در راهنمای خرید کادو روز زن به شیوه های مختلف خوشحال کردن و غافلگیر کردن این عزیزان پرداختیم. و در این راهنما به رازهای خرید هدیه برای مردان می پردازیم .مانند راهنمای خرید هدیه برای روز مادر سعی کنید تمامی ایده را مطالعه کنید و پدر یا همسر خود را برای دریافت آن هدیه سبک و سنگین کنید . به ذهن خود اجازه‌ی خلاقیت بدهید ، شاید حتی ترکیبی از چند مورد توانست یک روز پدر رویایی برای شما بسازد . همچنین شاید حتی با فعال شدن ذهنتان به ایده ای بهتر از آنچه در اینجا اورده شده برسید ، در این صورت آن ایده را با ما و بقیه دوستانتان به اشتراک بگذارید : پس تاکید میکنیم به ذهنتان اجازه پرواز بدهید .

اگر سوالاتی مانند : هدیه روز مرد برای همسر چی بخرم ؟ یک هدیه خوب برای آقایان چیست ؟ برای روز مرد کادو چی بخرم ؟
بهترین هدیه ، بهترین کادو برای روز مرد ؟ در ذهن دارید و یا به دنبال لیست هدیه برای مردان ، پیشنهاد کادو برای روز پدر ، پیشنهاد هدیه مردانه هستید تا پایان با ما همراه باشید .

هر چند این گونه هدایا پاسخگوی محبت بی انتها و رنج فراوان پدران و مادران در طول سال ها نیست ، اما قدردانی از آنها با هدیه ای کوچک ، اختصاص وقت و سعی در خوشحال کردن این عزیزان ، تنها کاری است که از عهده ما فرزندان بر می‌آید .

روز پدر

 

با توجه به تفاوت روانشناختی بین مردان و زنان خرید هدیه نیز برای آنان متفاوت است . به طور خلاصه

راز اول : در خرید هدیه برای روز مادر و روز زن باید سعی شود هدیه عاشقانه ، غافلگیر کننده و در همان روز مناسبت و با آداب ( بسته بندی مناسب ، جملات دلنشین و … ) اهدا شود . اما در خرید هدیه برای پدر و هدیه برای همسر با وجود تاثیر مثبت غافلگیری و سایر فاکتور ها اما بازیگر اصلی خرید هدیه کاربردی ، با دوام است به طوری که مورد استفاده‌ی هر روز پدر یا شوهرتان باشد.

بله ، بهترین هدیه برای آقایان ، هدایای کاربردی است . البته کلمه ‌ی “کابردی” برای هر مردی تعریف خاص خود را دارد :

برای پدری که هر روز قرآن یا مفاتیح می‌خواند یک مفاتیح خوش خط و یا قرآن با خط درشت همرا با یک عینک نزدیک بین می تواند بهترین هدیه باشد .

لوازم اصلاح و ریش تراش از نیاز های کاربردی تمام مردان است ، اگر ماشین اصلاح قبلی قدیمی شده می توانید به خرید مدل جدید فکر کنید . ( ما ریش تراش موزر آلمان را پیشنهاد می‌کنیم ) همچنین خرید یک موزن گوش وبینی با قیمت حدود ۷۵ هزار توان می تواند یک کادو مردانه ارزان به شمار رود .
برای مشاهده‌ی تمامی مدل های موزن گوش و بینی ، اصلاح بدن بادی گروم کلیک کنید .

برای مردی که هر روز قبل از رفتن به سر کار عطر استعمال می‌کند خرید یک عطر مصداق کاربردی بودن است . ( اگر استفاده نمی‌کند خیر )

اگر موبایل او قدیمی شده است و یا به وسایل علاقه دیجیتال دارد خرید گوشی موبایل جدید و یا انواع تبلت و گجت های دیجیتال جدید می‌توانند به عنوان هدیه‌ای کاربردی در نظر گرفته شوند .
یا اگر تلفن خانه قدیمی است می‌توانید یک تلفن جدید تهیه نمایید . پیشنهاد ما تلفن پاناسونیک و یا گیگاست است . پاناسونیک ساخت مالزی و گیگاست ( زیمنس سابق ) ساخت آلمان است .

اگر به باغبانی و نگهداری از گیاهان علاقه دارد خرید این تجهیزات و یا اهدای یک باغچه آپارتمانی می‌تواند بسیار خوشحال کننده باشد .

اگر عاشق سفر با اتومبیل است وسایل خودرو و سفر می تواند عالی باشد . کارواش خانگی ، جاروی شارژی ماشین و یا جارو برقی قابل حمل نیز می‌تواند در این دسته قرار گیرد .

اگر به تازگی به فکر کم کردن وزن افتاده است ، بهترین هدیه روز پدر یک ترازوی وزن کشی می تواند باشد .

اگر پدرتان عاشق درست کردن کباب ، گریل و یا استیک است می توانید با خرید یک کباب پز جدید او را خوشحال کنید . کباب پز های برقی این مزیت را دارند که کباب یک دستی تهیه می کنند و قابل استفاده داخل آپارتمان نیز هستند . کباب پز آپارتمانی تفال و کباب پز ویلایی پارس خزر و یا تمامی مدل های کباب پز را مشاهده بفرمایید .

اگر اهل خواندن کتاب است ، خرید کتاب جدید از نویسنده‌ی مورد علاقه و یا خرید دو سه کتاب در موضوع مورد علاقه می‌تواند جالب باشد . می‌توانید دو یا سه کتاب هدیه بدهید برای این که مطمئن باشید حداقل از یکی از کتاب ها لذت کافی خواهد برد .

اگر پدرتان اهل کوه نوردی یا ورزش است لباس ورزشی یا تجهیزات کوهنوردی و دوربین شکاری ، کاربردی است .

اگر پدر یا همسر شما به انجام کارهای منزل علاقه دارد یک جعبه ابزار می تواند او را خوشحال کند مخصوصا اگر قبلا از او علاقه به داشتن یک دریل را شنیده باشید . بعضی از دوستان در راهنماهای خود به اینطور خرید ها خرده گرفته اند و عنوان کرده اند که این مثل خرید جارو برقی برای روز زن است . این مقایسه به دلایلی که در بالا عرض صحیح نیست و آقایان هدیه های کاربردی را بیشتر ترجیح می دهند . برای روشن شدن موضوع تصور کنید یک آقا دسته گلی به خانم خود هدیه کند . و چند ماه بعد خانم دسته گلی به آقا هدیه کند . از مقایسه میزان خوشحالی هر دو می توان به تفاوت مردان و زنان پی برد .

اگر هنوز تقویم مناسبی برای سال جدید دریافت نکرده ، می توانید با اهدای تقویم سال نو ، همراه با اورگونایزر مدیریتی و جای کارت ویزیت او را خوشحال کنید .

از دیگر موارد کاربردی می توان به کراوات، ساعت، جاکلیدی ، خود نویس‌های شکیل اشاره کرد .

کادوی روز پدر 2

جالب است بدانید ، نقشی که جوراب در روز پدر در ایران بازی می‌کند ، در کشورهای غربی بر عهده‌ی کروات است .

در ادامه یکی دیگر از رازهای خرید هدیه برای مردان را بیان می کنیم :

راز دوم : برای بسیاری از مردان از فرآیند خرید و بازار گردی بسیار رنج اور است ، با خرید لباس ، کفش و مایحتاج مورد نیازشان رنج این کار را برایشان هموار کنید

همچنین یک تفاوت اساسی دیگر : اکثر زنان از خرید لذت می برند و یکی از تفریحات آنها خرید کردن ( shopping ) است در مقابل اکثر مردان سریع خرید می‌کنند ، آنها برای رفع نیاز خرید می کنند . از نظر آنها خرید موفق به دست آوردن حداکثر کارایی نسبت هزینه ای است که پرداخت می‌کنند (price performance ) .

اگر خانم هستید ، سعی نکنید خود را به جای همسر یا پدر خود قرار دهید ، احساسات آنها با شما متفاوت است ، آنها حتما از این خرید خوشحال خواهند شد . شما با خرید شلوار ، کت ، پیراهن ، کفش و سایر وسایل ضروری یکی از کارهای سخت آنها را ، که همان انتخاب و خرید کردن است را بر عهده گرفته‌اید .

ولی توجه به یک نکته اساسی است . سعی کنید کالا را به قیمت مناسب تهیه کنید . اگر همسرتان متوجه شود که کفشی که ۱۵۰ هزار تومان قیمت داشته به قیمت ۲۲۰ هزار تومان خریده اید مطمئنا جالب نخواهد بود .
پس تلاش کنید هدایا را با قیمت مناسب خریداری نمایید .

 

مواظب حراجی ها هم باشید . به قول قدیمی ها ” هیچ ارزانی بی حکمت نیست “

متاسفانه بعضی حراجی ها برای خالی کردن مشتریان طراحی شده اند و هدف آنها نه خدمت به مشتری بلکه تنها فروش بیشتر است

امیدواریم تلاش تیم تحریریه خانه بازار در کمک کردن به انتخاب مناسب بهترین هدیه ، مورد قبول و استفاده‌ی شما قرار گرفته باشد ، اگر ایده‌ی جدیدی به ذهنتان رسید که در بالا لیست نشده بود آن را در کامنت ها با ما و سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید .

از نظر شما بهترین کادو برای روز پدر و روز مرد چیست ؟ از پیشنهاد های مطرح شده در بالا کدام موارد را برای کادو روز پدر و کادو به شوهر انتخاب می کنید ؟

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 49 = 58


has been added to your cart.
Checkout
راهنمای خرید خانه بازار