بهترین ایده و پیشنهاد برای هدیه روز مادر – خرید بهترین کادو برای روز مادر

بهترین ایده و پیشنهاد برای هدیه روز مادر – خرید بهترین کادو برای روز مادر

روز مادر یکی از مناسبت های مهم هر سال است . روز تولد بانوی خوبی ها حضرت فاطمه (س) که فرزندان به پاس قدرشناسی از مادران خود ، این روز را به نام روز مادر اختصاص داده اند . اگر به دنبال بهترین کادو برای روز مادر ، پیشنهاد هدیه روز مادر و یا ایده برای روز مادر هستید تا پایان با ما همراه باشید .

تاریخ روز مادر ۱۳۹۷

سالروز تولد دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، مصادف با بیستم جمادی الثانی ، روز مادر نام گرفته است . روز مادر در سال ۱۳۹۷ برابر است با ۷ اسفند ماه .

هدیه روز مادر

“برای روز مادر چی بخریم” این سوالی است که بسیار پرسیده می‌شود. سعی می کنیم در چند گام به پاسخ برسیم .

گام اول ) محدوده ی بودجه را تعیین کنید : نیازی نیست همیشه هدایای گران قیمت تهیه کنید بلکه یک هدیه ی شخصی سازی شده نیز می تواند برای این عزیزان خاطره انگیز باشد .

گام دوم ) تعیین نیاز ها و علایق مادر : در این مرحله به علایق مادر خود توجه کنید . به نیازهای او بیندیشید ، اگر قبلا ابراز علاقه به محصول و یا کالایی خاص از او شنیده اید ، آن را مد نظر قرار دهید . این مرحله ، مرحله‌ای سخت و تاثیر گذار است . بسیاری افراد بدون اجرای این گام ، مسیر راحت را انتخاب کرده و یک کارت هدیه بانکی و یا اینترنتی هدیه می دهند . توجه کنید که به گفته‌ی یکی از بزرگان “پول دادن راحت ترین کار است” و همین راحتی از جذابیت آن می‌کاهد . حتی بعضی از بزرگ تر ها از این کار خوششان نمی‌آید و یک شاخه گل را بیشتر ترجیح می‌دهند . اگر شما بتوانید یک نیاز واقعی مادر یا همسر خود را تشخیص دهید و بر آن اساس ، خرید کنید ، در این حالت تاثیر هدیه صد چندان خواهد بود .

گام سوم ) انتخاب و بارش فکری : ایده های مختلف را مطالعه کنید . مادر خود را در حال استفاده از آن وسیله تصور کنید . آیا آن وسیله به داخل کمد خواهد رفت و به فراموشی سپرده خواهد شد ؟ یا استفاده ی هر روز مادر از آن وسیله، شما را شادمان می کند ؟

گام چهارم ) سورپرایز و غافلگیری : به جرآت می توان گفت که از قوی ترین شیوه های ایجاد یک حس خوب و عالی ، زمانی است که فرد سورپرایز می‌شود . در این حالت است که در مدت زمان کمی ، احساسات او به هیجان می آید و به اوج می‌رسند . همین امر باعث می‌شود تا این اوج احساس در آن لحظه ، در خاطر او باقی بماند. با این که امروزه دادن کارت هدیه اینترنتی رواج پیدا کرده و خود شخص می تواند ، بسته به نیاز خود در آینده خرید کند ، ولی حقیقت این است که ، کارت هدیه هیچ گاه احساس خوب یک هدیه واقعی را همراه با خود ندارد . همان طور که قبلا گفتیم “پول دادن راحت ترین کار است” . شاید این مطلب با بحث ارایه مناسب یکسان به نظر بیاید ، اما به دلیل اهمیت این موضوع به عنوان یک مرحله جداگانه به آن پرداختیم .

گام پنجم ) بسته بندی و ارایه مناسب : به بسته بندی دقت کنید ، همچنین ارایه نیز بسیار مهم است . مطمئن باشید که وقتی که برای تهیه هدیه صرف کرده اید ، از چشمان تیز بین مادران دور نمی ماند. آنها مطمئنا خواهند دانست که تهیه ، خرید و بسته بندی هدیه ای اینچنین ، احتیاج به روزها فکر کردن و جستجو کردن دارد ، زیرا آنها نیز همین مسیر را بارها و بارها برای هدیه به همسر و مادر خود پیموده اند .

اکنون که با این پنج گام آشنا شدید وقت آن است که این پنج گام را به مرحله عمل در آوریم . جالب است بدانید که این پنج مرحله همزمان با هم باید در ذهن شما پردازش شوند . یعنی همچنان که به یک محصول نگاه می کنید ( گام سوم ) باید به هزینه ( گام اول ) و نیاز های مادر ( گام دوم ) و نحوه ی غافلگیر کردن با استفاده از آن محصول ( گام چهارم ) و بسته بندی و ارایه مناسب ( گام پنجم ) همزمان فکر کنید . اگر آماده هستید بارش فکری را آغاز می‌کنیم :

هدیه های مناسب برای مادر

۱ . سفارش شکلات و شیرینی ( سفارشی )

سعی کنید کمی وقت بگذارید و حداقل نام مادر و یا همسرتان را بر روی جعبه درج کنید . کیک های فوندانت زیبا و خلاقانه ای در کانال های تلگرام و صفحات اینستاگرام می توان یافت .

۲ . زیورآلات ، عطر و پکیج محصولات زیبایی روز مادر

زیور آلات حتما نباید گران قیمت و از طلا و الماس ساخته شده باشند ، بلکه یک دستبند دست ساز که با خلاقیت و دقت تهیه شده باشد ، می‌تواند بسیار زیبا و چشم نواز باشد .

در رابطه با پکیج محصولات زیبایی ، سعی کنید شخصا پکیج را جمع و جور کنید ، در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که در هر زمینه‌ای بهترین اقلام را در پکیج گنجانده اید . هر فروشنده ای در یک زمینه متخصص است و نمی‌تواند همه موارد را در حد عالی رعایت کند. برای مثال فروشگاه اینترنتی ما در زمینه‌ی محصولات آرایشی برقی قوی است و می‌تواند اقلامی همچون سشوار ، سشوار چرخشی ، اتو مو ، بیگودی و فر جادویی ، اپیلیدی ، لیزر بدن و …. را با تنوع و قیمت مناسب عرضه کند . به همین ترتیب از یک فروشگاه متخصص در زمینه‌ی عطر نمی‌توان انتظار قیمت و کیفیت عالی در موارد دیگر و غیر تخصصی داشت .

۳ . عکس روز مادر

قاب عکس یکی از هدایایی است که با وجود ارزان بودن ، بسیار رمانتیک است و هیچ گاه نیز قدیمی نمی‌شود. اما برای بهره برداری بهتر از این شیوه باید مواردی را رعایت کنید . از مهمترین این موارد این است که ، برای دادن قاب عکس ، شاسی یا کارت پستال روز مادر از عکس های آماده‌ی اینترنتی استفاده نکنید . به پاس زحمات مادر برای او وقت اختصاص دهید و یکی دو روز به انتخاب عکس برای روز مادر فکر کنید .

می توانید یک عکس قدیمی که مدت ها در کمد خانه به فراموشی سپرده شده بود را پیدا کنید و اسکن نمایید( و یا با گوشی تلفن همراه با دقت یک عکس از روی آن بگیرید ) . سپس با نرم افزار های موجود در تلفن همراه یک جمله زیبا به آن اضافه کنید و برای مادر خود ارسال نمایید و یا در کانال خانوادگی به اشتراک بگذارید .

و یا حتی می‌توانید برعکس این مراحل را انجام دهید : یعنی به جای اسکن یک عکس قدیمی ، یکی از عکس های جدید که خاطرات خوشی را به همراه داشته ، پرینت نمایید و در یک قاب عکس کوچک به مادر یا مادر بزرگتان هدیه دهید . عکس مادر ( یا مادر بزرگ ) همراه با فرزندان ( یا نوه ها ) یادآور لحظه های شادی برای آنها است ، اگر عکسی به این صورت دارید که مادر ( خندان و خوشحال ) در میان تصویر و بقیه در اطراف قرار داشته باشند ، بسیار برای این کار مناسب است .

دقت کنید که اگر عزیز از دست داده اید ، تصویر آن در عکس ها نباشد تا باعث دلتنگی مادر نشود

عکس ها را بر روی شاسی چاپ نکنید ، چون بعد از مدتی پوسته شده و از بین می‌روند . بهترین و با دوام ترین گزینه همان قاب عکس است

۴ . سلامتی و سبک زندگی بهتر

اگر می دانید که مادرتان به دستگاهی مانند فشارسنج ، گلوکومتر ( برای اندازه گیری قند خون ) ، ترازو و یا … برای بهبود کیفیت زندگی خود نیازمند است ، آن را تهیه کنید . اگر تصمیم به خرید ترازوی وزن کشی داشتید از محصولات خانه بازار نیز دیدن فرمایید .

دستگاه تصفیه آب و تصفیه هوا نیز از جمله مواردی است که علاوه بر خوشحال کردن مادر ، می تواند سلامت این عزیزان را تامین کند .

همچنین اگر مادرتان ورزشکار است ( یا می دانید که قصد شروع آن را دارد  ) ساک ورزشی- لباس گرم‌کن – لباس حرارتی- کفش ورزشی و سایر اشیایِ مرتبط و حتی اشتراک از یک آموزشگاه ، ورزشگاه یا استخر نزدیک محل سکونت ، می تواند مناسب باشد .

۵ . تلویزیون ، دستگاه های دیجیتال و لوازم جانبی آنها

اگر تلویزیون یا گوشی مادرتان قدیمی است و یا از کمبود حافظه تلفن همراه رنج می برد ، می توانید به خرید تلویزیون ، گوشی ، هارد اکسترنال و یا سایر لوازم جانبی نیز فکر کنید .

۶ . وسایل دکوری ، گل و گلدان

اگر مادرتان از علاقه‌مندان به باغبانی یا گل‌کاری خانگی است می‌توانید به خرید گلدان یا ایجاد یک باغچه‌ی کوچک اپارتمانی فکر کنید . تصور کنید که یک باغچه بزرگ پر از گل در کنار بالکن ( یا روی پشت بام ) چقدر می تواند برای این مادر شادی آور باشد . مخصوصا اگر او را برای شام به بیرون از خانه ببرید و بعد از بازگشت ، ناگهان با باغچه زیبایی در بالکن خانه مواجه شود .

۷ . کتاب ، اشتراک مجلات

اگر مادری اهل مطالعه دارید ، می‌توانید دو یا سه رمان خوب و یا هر کتابی که به آن علاقه دارند ، هدیه بدهید . فراموش نکنید که ابتدای کتاب با خط خودتان و با زبان خودتان از مادرتان تشکر کنید .

اشتراک روزنامه و مجلات هم می تواند برای مادران جذاب باشد . مخصوصا اگر مادر شما به پیگیری وقایع روز و یا سیاست علاقه‌مند است ، اشتراک روزنامه محبوب کارساز خواهد بود .

۸ . بلیت و تور مسافرتی و زیارتی

بنا به علایق مادرتان می توانید مادر را به سفر زیارتی و یا سیاحتی بفرستید . چه بهتر که خودتان نیز در این سفر مادر را همراهی کنید . برای بعضی از این عزیزان ، یک تور زیارتی چند روزه به مشهد یا نجف و کربلا با هیچ هدیه ای قابل مقایسه نیست .

۹ . خرید گل

خریدن گل فراموش نشود . حتی اگر دسته گل هم تهیه نمی‌کنید ، یک شاخه گل به پاس روح لطیف تر از گل مادر ، بر روی جعبه هدیه بچسبانید .

۱۰ . نوسازی لوازم خانگی کهنه

اگر وسایل مورد استفاده‌ی مادر مانند یخچال ، اجاق گاز و  ماشین لباسشویی قدیمی و کهنه شده است ، می‌توانید با نوسازی آن ها موجب شادی و رضایت مادر خود گردید . حتی می‌توانید به وسایلی با قیمت مناسب‌تر مانند تلفن ، خردکن ، آبمیوه گیری ، جاروبرقی ، سماور و …. نیز برای نوسازی فکر کنید . همچنین می‌توانید قبل از خرید از راهنماهای خرید خانه بازار و یا مشاوره در تگلرام استفاده نمایید .

۱۱ . خرید لوازم خانگی جدید و کاربردی

علاوه بر نوسازی وسایل قدیمی می‌توانید به خرید وسایل جدید که به مادر در کارهای روزانه کمک کند نیز فکر کنید . اگر محدودیت بودجه ندارید می توانید وسایل گران قیمت مانند سرخ کن رژیمی و ماشین ظرفشویی تهیه کنید . مزیت ماشین ظرفشویی مشخص است ، اما مزیت سرخ کن بدون روغن این است که علاوه بر کم کردن حجم روغن مصرفی ، دیگر نیازی به سر پا ایستادن و نظارت مادر برای تهیه سرخ کردنی ها وجود ندارد . در ادامه بعضی از محصولات پیشنهادی که ممکن است مورد توجه مادران قرار بگیرند آورده شده است . اما قبل از ورود به لیست محصولات توضیح کوتاهی در مورد تعدادی از محصولات بیان می‌کنیم . در سرخ کن بدون روغن علاوه بر سیب زمینی شما انواع دیگر مواد غذایی همچون کدو ، بادمجان و حتی ماهی و مرغ را نیز می‌توانید طبخ کنید .

پلوپز برقی و زودپز برقی نیز برای مادران می تواند بسیار مفید باشند ، مزیت اصلی این دو محصول این است که شما میتوانید مواد را در داخل آن قرار دهید و در زمان تعیین شده ، دستگاه روشن شده اقدام به طبخ غذا یا برنج کند . اگر غذا برنج و خورشت است ، پلوپز و زودپز برقی با هم استفاده می شوند ( در زودپز برقی خورشت پخته می‌شود )

محصول دیگری که در اینجا معرفی شده ترازوی اشپزخانه تفال است . ویژگی این محصول آن است که این وسیله علاوه بر وزن مواد غذایی ( به کیلوگرم ) می تواند حجم مواد را به دسی لیتر و سنتی لیتر اندازه بگیرد. در بسیاری از دستورات پخت از پیمانه یا لیتر استفاده شده است .

ترازوی دیجیتال آرزوم ۵۰۳۴ برای وزن کشی استفاده می‌شود ولی نیازی به برق یا باتری ندارد. تنها با فشار بر روی پدال تعبیه شده برق مورد نیاز خود را تامین می‌کند .

ترازو های دیجیتال آرزوم مدل ۵۵۳ دارای حافظه است و می توانید  وزن خود را به حافظه ان بسپارید و در روز ها و هفته های بعد به اوزان قبلی مراجعه کنید و روند پیشرفت خود را مشاهده کنید .

آون توستر فلر و آرزوم جایگزین مناسب ، بی خطر و سالم برای ماکروفر و سولاردام هستند . تنها مزیت ماکروفر و سولاردام یخ زدایی هست . اگر به یخ زدایی نیازی ندارید ، تقریبا همه چیز از مرغ و ماهی گرفته تا کیک و پیتزا یا حتی جوجه‌ی گردان ، را با کیفیت عالی در آون توستر می توانید تهیه کنید. به علاوه اینکه استفاده از آون توستر برای سالمندان بسیار راحت تر از ماکروفر وسولاردام است .

برس برقی بابیلیس از بهترین برس های حال حاضر دنیا است . همچنین سشوار چرخشی ۲۷۳۶ بابیلیس نیز می تواند هدیه بسیار مناسبی باشد .

کتری برقی فلر ۰۷۲ قیمت بسیار مناسبی دارد ، وشما می توانید تقریبا با هزینه ای که برای یک کیک میکنید یک وسیله ی کاربردی و زیبا تهیه کنید .  چایساز فلر ۰۷۰ ساخت ترکیه است و امتحان خود را در طول سال ها پس داده است .

جارو های ایستاده ای که در تصویر مشاهده می کنید شارژی نیستند ، بلکه سیم دار هستند . این جارو ها در عین حالی که مزایای جاور های شارژی را از جمله سبک بودن و قابلیت حمل را دارا می باشند ، به دلیل استفاده مستقیم از نیروی برق ، از قدرت بسیار بیشتری نسبت به جاروهای شارژی برخوردار هستند . همچنین مانند جاروهای شارژی نیاز به تعویض باتری بعد از مدتی استفاده ندارند .

سایر محصولات را بررسی بفرمایید و اگر سوال باقی مانده بود در قسمت نظرات سوال بفرمایید .

۱۲ . سایر موارد

سایر موارد را که عموما همه تسلط کافی دارند صرفا نام می بریم :

جواهر، ساعت، اکسسوارهای تزئینی ، کیف دستی، کیف آرایش، کیف خرید، کیف پول ، پوشاک زنانه ( از روسری و شال گرفته تا لباس مجلسی و … ) ، ظروف و وسایل تزئینی

 ۱۳ . کادو و هدیه ارزان

هر تصمیمی گرفتید ، پیشنهاد میکنم این مورد را حتما به انتخاب های خود اضافه نمایید .

می توانید چند تصویر زیبا از مادر خود را به همراه یک موزیک ملایم میکس کنید و در همان شب در تلویزیون منزل به اتفاق خانواده به تماشا بنشینید . حتی می توانید چراغ ها را نیز خاموش کنید . در میانه کلیپ موزیک را قطع کنید و با زبان خود از مادرتان تشکر کنید . مطمئن باشید در طول سال مادرتان چند بار این کلیپ را در خلوت خود خواهد دید . ( ۱۰۰ درصد تضمینی )

یادآور میشویم : مواردی که در اینجا ذکر کردیم قابل ترکیب شدن هستند . برای مثال یک قاب عکس ( با شرایطی که توضیح داده شد ) و یک کیک سفارشی با تصویر همان عکس می تواند انتخاب خوبی باشد !! به خلاقیت خود اجازه ی بروز بدهید . به هر حال امیدواریم که این نوشته در انتخاب بهتر به شما کمک کرده باشد ، اگر به موردی جالب و خلاقانه برخورد کردید ، در کامنت ها با ما و سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید .

پی نوشت : وسایلی مانند لیوان ، بشقاب ، قوری و … که در منزل مادر در طول سال می‌شکنید ، لطفا در روز مادر به عنوان هدیه تهیه نفرمایید .

اوقات خوب و خوشی را به همراه مادر گرامیتان برای شما آرزومندیم .

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 + = 45


has been added to your cart.
Checkout
راهنمای خرید خانه بازار